02/03/2011

Blues :)



Dziś definitywnie mogę się zgodzić z twierdzeniem, że najlepsi kierowcy zdają prawo jazdy za drugim razem, otóż UDAŁO SIĘ! :D
Dziś nadrabiam również zaległości blogowe, gdyż w ostatnich dniach nie miałam czasu aby utworzyć nowego posta. Główną rolę gra tutaj marynarka w kilku wersjach. W wersji pierwszej połączenie kolorystyczne podobne do połączenia z przedostatniego posta, następne nieco inne. Jak większość osób z utęsknieniem czekam na wiosnę i mocno jej kibicuję. Ostatnie porządki w szafie przypomniały mi o pięknych rzeczach, które z pewnością ujrzą światło dzienne już niedługo, między innymi moja urocza sukienka w delikatne kwiatuszki, której jeszcze nie miałam okazji założyć, iż nabyłam ją w listopadzie i nie nadaje się do outfitów zimowych. Oby ta chwila nastąpiła jak najprędzej:)

Today I can definitely agree with the claim that the best drivers pass the driving licence exam a second time, because I DID IT :D
Today I also catch up my blog arrears. In last few days I didn't have time to create a new post.
The main role plays my blue jacket in 3 options. In a first version colours combo is like the combo from on of my last posts. Another are a little bit different.
Like a big number of people I wait with the longing for Spring and I strongly
root her. My recent closet cleaning reminded me about many beautiful clothes, which will certainly see the day light soon. My lovely dress covered by subtle, small flowers is one of these clothes. Unfortunatly I didn't wear it, cause I bought it in November and it's not proper to winter outfits as I claim. I hope this moment will become as soon as possible :)

Marynarka/Jacket: Internacionale
Spódniczka/skirt: Zara
Rajstopy/Tights: Gatta








Dobranoc :*

13 comments:

  1. Love your blazer!!! The colour is amazing!!<3

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/
    Check out my blog sometime dear:)

    ReplyDelete
  2. lubie kolor chabrowy ? jest taki wyrazisty , nie razi po oczach i pasuje niemal kazdemu |!
    super marynarka!!

    ReplyDelete
  3. za trzecim moja droga, za trzecim:D

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam tą Twoją marynare :)

    ReplyDelete
  5. ładna marynarka, i szybko wyrzuć tą opaskę, mi kiedyś kazali i nie było wyjścia:)

    ReplyDelete
  6. hmm marynarka bardzo spoko, gratuluję zdobyczy! Podoba mi się kolor, jest twarzowy. No i gratuluje prawka! :)

    ReplyDelete
  7. What a beautiful, beautiful post!! Between you, your blue blazer, the stripes, and orchids I'm feeling totally Spring inspired.

    Meag xx

    ReplyDelete
  8. kolor jest bardzo wymagający, ale PRZEPIĘKNY! podoba mi się też fason - super :))

    ReplyDelete
  9. Anonymous7/3/11 11:52

    świetna marynarka, uwielbiam ten kolor
    ja za kilka dni też będę próbowała swoich sił za kółkiem, zobaczymy jak mi pójdzie :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous7/3/11 20:02

    świetny kolor marynarki :)
    wyglądasz cudnie ;)

    ReplyDelete
  11. najlepsi za drugim, racja!

    ReplyDelete
  12. thank you for visiting me and leaving me such sweet comments :)

    i LOVE your blue blazer gorgeous!

    i'm following you now.. would love for you to follow me too!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo