09/05/2011

Fringe!!!

Moi drodzy, otóż mam grzywkę! :D Ostatnio ten pomysł krążył po mojej głowie i dziś zdecydowałam się na tą zmianę, która była mi potrzebna. Szczerze, już trochę znudziła mi się ta monotonia na mojej głowie :) Jestem bardzo zadowolona z efektu bo wygląda tak jak sobie zażyczyłam ;)
Od ponad tygodnia szykuję jeszcze dwa posty, ale wciąż brakuje mi czasu aby się za nie wziąć. Niestety jeszcze czeka mnie parę egzaminów, więc na zwiększoną częstotliwość postów musicie trochę poczekać. Pod koniec miesiąca oraz w czerwcu ruszam pełną parą, mam Wam wiele do pokazania i mam nadzieję, że Was nie zawiodę. Będzie się działo, nadchodzące zmiany są co raz bliżej.... :) :*


My dear readers, I have a fringe! :D That idea was flowing in my head recently and today I decided for that change, which I needed. Honestly, that monotony on my head bored me a little bit. I'm very happy and satisfied because of the effect. It looks just like I wanted ;)
Since about a week I want to make 2 posts but I still haven't got enough time. Unfortunately I have few exams so you have to wait for the increased frequency of my posts. At the end of this month and in June I will go ahead with a kick! :) I have a lot to show you and I hope I'll not let you down. Changes are closer and closer... :) :*





Z moim ukochanym siostrzeńcem ♥ / With my lovely nephew







17 comments:

  1. You look great in these pictures. The dotted foulard is really nice.

    http://www.martinakien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny sweter i uroczy siostrzeniec :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :) xoxo

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/5/11 14:37

    co za mdły zestaw, do tego jeszcze ta straganowa torebka i białe rajstopkowe skarpetki..:D

    ReplyDelete
  4. Rajstopkowe skarpetki nie są białe, tylko cieliste. A co uważasz, że lepsze byłyby czarne ? ;]

    ReplyDelete
  5. Masz przepiękne włosy! A grzywka bardzo twarzowa, niby mała zmiana, a jaka znacząca:)

    ReplyDelete
  6. marvelgirl11/5/11 11:24

    Myślałam że oglądasz serial Fringe i aż przyklasnęłam, bo obejrzałam wszystkie sezony ;P a tu grzywka ;P Ale bardzo ładna, do twarzy Ci.

    ReplyDelete
  7. o wow!! swietnie Ci w grzywce,napewno pozytywna zmiana! sliczna chusta!

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie wyglądasz w grzywce:)
    Podoba mi się:)

    ReplyDelete
  9. ślicznie ci z grzywką :):):)
    co do choróbska, też jestem na antybiotyku, a właśnie teraz córeczka dostała wysokiej gorączki eh pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. I love what you are wearing !!!

    ReplyDelete
  11. just when i thought you couldnt get any cuter! you look great with the new cut :) personally, im too much of a chicken to commit to bangs! im thinking of purchasing bangs extensions hehehe! you look adorable, love!

    ReplyDelete
  12. Your hair looks lovely! And adore the neutrals in your outfit :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous12/5/11 12:49

    Bardzo fajna stylizacja, świetny wisiorek!

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestaw :) uwielbiam takie pastelowe zestawy. Fryzurka bardzo twarzowa pasuje Ci zarówno ta grzywka jak i takie wyprostowane włosy :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. switne balriny i naszyjnik zegarek;)
    przyjemny zestaw,kolory jak najbardziej Twoje;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. masz przepiękne buty:)
    o zegarku nie wspomnę<33

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo