18/11/2011

Ich pierwszy raz

Czyli seledynowych butów :D
Miałam pewne obawy kiedy założyłam je dziś przed wyjściem z domu, ale jak na razie niepotrzebnie, bardzo dobrze się spisały, oby tak dalej :)
Dziś również po raz pierwszy mogę Wam przedstawić moją jeansową kurtkę Diesel'a, którą znalazłam na flohmarkt'cie za niecałe 5€ :) Uwielbiam takie "okazje" :)
Zestaw to zwykły zwyklak na zakupy, nic specjalnego.

Jako, że miałam czas wolny zrobiłam (WRESZCIE!) z Adamem porządki w szafie. Postaram się o więcej ciekawszych zestawów na co dzień. Mam nadzieję, że w ruch pójdą sukienki, które dzielnie czekają na swoją kolej. Zazwyczaj niestety moim ubiorem na co dzień do szkoły jest bluza i jeansy. Na więcej po prostu, najzwyczajniej mi się nie chce. Kiedy mam wstać rano 10min wcześniej i ubrać się bardziej "starannie" najczęściej wybieram to 10min więcej snu :) Ale chyba czas na zmiany, nie sądzicie? :>

Ps. W nowym Cosmopolitan'ie (edycja brytyjska) z Jessie J na okładce, w paczce z gazetą poza dwoma innymi giftami znajduje się również karta do Body Shop'a, na której znajduje się 3, 5 albo 100 £. Na mojej było 3 (szkoda, że nie jestem tą szczęściarą która trafi na 100 :D ) dzięki temu kupiłam dzisiaj 3 balsamiki (normalnie kupiłabym 2, ale akurat trwa oferta 3 za 2) do ust o pięknych zapachach za które zapłaciłam 1 £ ;)





Kurtka:Diesel
T-shirt: Top Shop
Chusta: H&M
Spódniczka: Zara
Buty: Tk Maxx

17 comments:

  1. Wyglądasz ślicznie :)
    Faktycznie, trafiła Ci się dobra okazja. Może powinnaś zainwestować w drugi egzemplarz? Zawsze jest prawdopodobieństwo, że za którymś razem trafisz na 100 ^^

    ReplyDelete
  2. Martyna... Nawet mnie nie zachęcaj :D Później będę miała stertę jednego wydania Cosmopolitana w mieszkaniu :D

    ReplyDelete
  3. Szukam określenia na te śliczne buty i przychodzi mi tylko do głowy...soczyste, pyszne ;)...piękne !

    Wyglądasz ślicznie, wydaje mi się że troszkę schudłaś.

    ReplyDelete
  4. oo kurcze jakby u nas zrobili taką promocję to też bym gnała po gazetę licząc na to, że trafię na tę lepszą kartę:)

    ReplyDelete
  5. StefViol: Zgadza sie, troszke mi sie schudlo :)
    :*

    ReplyDelete
  6. świetne te buty są :D

    ReplyDelete
  7. Buty są rewelacyjne , jednak połączyłabym je ze spodniami boyfriendami , nie z dziewczęcą spódniczką . ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  8. Aaaaaaah buty są CUDNE!!! :) No i włosy masz przepiękne! Próbowałam zapuszczać swoje ale już mnie drażnią i w grudniu mam wizytę u fryzjera. Ciach ciach! :) Pozdrawiam! :) I zapraszam czasem do mnie! :)

    ReplyDelete
  9. oj uwielbiam TK MAXX za te perełki,które można w nim wygrzebać.
    Buciki ładniutkie,fajnie dopasowalas do nich szalik.

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. lovely outfit!so cute=)
    kisses pretty and have a nice weekend=)

    ReplyDelete
  11. przecudowne są te buty *.* ten kolor! :D
    i dziękuję, za przeczytanie mojego tekstu i że zgadzasz się z moją opinią! :)

    pozwoliłam sobie przejrzeć większość Twoich postów i stwierdzam, że na pewno będę stałym bywalcem u Ciebie :)

    pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy! :)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo