27/05/2013

Making of: our first Fashion Film and Birmingham Clothes Show Live

Hola hola!
Tak jak ostatnio wspominałam, mieliśmy razem z moją grupą ze studiów kręcić fashion film. Otóż wszystko odbyło się w środę. Pomimo wszelkich komplikacji myślę że efekty będą niezłe :) Przygotowania zaczęły się ok 1.5 miesiąca temu. Studenci z innego uniwersytetu jako część swojego portfolio zgodzili się nakręcić z nami film przedstawiający naszą kolekcję. Były wstępne rozmowy, pomysły itp itd. Uzgodniliśmy datę, miejsce i mniejsze szczegóły. Hair & make up artist wraz z 2 uczniami z naszego kampusu zgodziła się przygotować nasze modelki, modelki znalezione głównie przez gumtree rownież zabukowane. W końcu nadszedł ten dzień. Z co najmniej sześciu modelek zjawiły się 2... Hair&make up artist ze swoja ekipa rowniez sie nie zjawila... Super. Pozostalo nam więc szybko kupić kosmetyki potrzebne do wykonania makijazu jaki planowaliśmy i do roboty. Włosy, makijaż, zrobione! Ekipa gotowa do filmowania, w końcu również dotarły nasze sukienki, które przywoziła jedna z naszych koleżanek. Baliśmy się bardzo o pogode, jak pewnie wiecie w Anglii codziennie mozna spodziewać się deszczu, ku naszemu szczęściu nie padało! Było wietrzenie i dosyć chłodno ale wszystko poszło pomyślnie. Wiatr w przypadku niektórych strojów dodał nawet efekt na plus. Wielkie podziękowania dla modelek, ktore pomimo zimna byly bardzo wytrwałe i gotowe do pracy :)
Film bedzie gotowy za około miesiąc. Mam za to zdjęcia zrobione podczas kręcenia ;)
Projekt miał nazwę "Out of this World" czyli nie z tego świata. Stroje miały być zainspirowane geometrycznymi kształtami, głównym motywem każdego z nas był kosmos i rożne zjawiska z nim związane.
Moją inspiracją było zjawisko zorzy polarnej. Sukienka miała mieć dołączone światła LED ale niestety pod koniec nie wszystko poszło po naszej myśli, zostało więc to tylko w projektach. Został za to rozłożysty kształt z prostymi liniami a'la światła zorzy.
Każdy z nas projektował jedną sukienkę aby razem tworzyły kolekcję. W grudniu zeszlego roku nasza kolekcja brała udział w corocznym Birmingham Fashion Clothes Show Live ( *tutaj* możecie znaleźć więcej informacji o całym show). Początkowo nie byłam zadowolona z sukienki, którą uszyłam lecz kiedy zobaczyłam ją na wybiegu razem z naszą calą kolekcją rozpierała mnie duma :) Moje 'dziecko' po raz pierwszy na wybiegu! :D Super uczucie :) Cała atmosfera show byla naprawde fajna! Na calym obiekcie znajdowała się również masa showroom'ow rownież znanych marek, modowych jak i kosmetycznych, ktore mialy dla gości specjalne oferty.

Mam nadzieje ze choć troszkę Was zainteresowala relacja:) Chętnie poznam Wasze opinie ;)

Za parę tygodni jeśli się uda podzielę się z Wami moim lookbookiem kolekcji S/S 13:) A w nim projekty zrobione tylko przeze mnie, nie grupowe ;)






 Sukienka Naomi:

Amy

Julie

Zdjęcia z pokazu w Birmingham


1 comment:

  1. Świetne! Twoja sukienka podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo