19/07/2013

New Bourjois Products and Sleek Palettes

Few make-up items I purchased recently. 3for2 offers in Superdrug usually tempt me and that's the result;) I chose the smoothing primer (needed it for the Lookbook photoshoot), eyeshadow and a pot blusher. Some time after I also decided to buy an eye pencil.
Now my opinion about these products:

Bourjois 
1) Flower Perfection Primer - smoothes the skin and makes it silky in touch. I'm not sure if makes the make-up stay longer, didn't notice it.

2) Eyeshadow Intense 03- nice, delicate colour, alike my skin colour so not as much visible, what I like about it it's the glitter and how it shines :) Stays for quite a long time.

3) Pot Blusher no.37 Rose Pompon: I'm honestly very happy about this product. I was thinking about trying it for a long time and finally got it. I found the perfect colour I was looking for. Natural peachy pink which makes it look really fresh and natural on the skin. From my experience blusher don't stay too long, at least not on my face, I touch my face during the day quite a lot so it makes it quite impossible to make the products stay for a long time. I usually don't correct my make up during the day, occasionally if needed. I would say the blusher stays about 5-6h. I think it's a good rating. As I said I'm really pleased and find it one of the best buys :) Will definitely buy this product again.

4) Eye pencil: doesn't irritate the inside of my eye which is the most important feature for me. Only used it for the inside line of my eye so can't tell how it works on the eyelid. Like it.



Kilka ostatnio kupionych produktow. Oferta 3za2 w drogerii Superdrug zawsze mnie kusi i takie mamy tego rezultaty ;) Wybralam baze wygladzajaca (potrzebowalam jej do sesji kiedy tworzylam moj Lookbook), cien do powiek i roz. Jakis czas pozniej kupilam rowniez kredke do oczu.
Teraz moje wrazenia odnosnie tych produktow:

1) Baza Flower Perfection: wygladza skore i sprawia ze jest delikatniejsza i jedwabista w dotyku (brzmi jak haslo z reklamy :D ). Nie wydaje mi sie zeby make-up utrzymywal sie znacznie dluzej z nia.

2) Cien Intense 03: ladny, delikatny kolor, wpasowuje sie w oddzien mojej skory wiec kolor nie jest zbyt widoczny. Co mi sie w nim podoba to brokatowe, mieniace sie w swietle drobinki. Utrzymuje sie calkiem dlugo.

3) Roz do policzkow nr 37 Rose Pompon: Jestem szczerze bardzo zadowolona z tego produktu. Myslalam o jego zakupie juz od dluzszego czasu i wreszcie znalazlam idealny kolor jakiego szukalam. Rozowo-brzoskwiniony odcien, ktory wyglada swiezo i naturalnie na skorze. Z mojego doswiadczenia z wszelkimi rozami czy tez bronzerami, nie utrzymuja sie one zbyt dlugo na mojej skorze gdyz w ciagu dnia czesto dotykam skory twarzy. Zazwyczaj rowniez nie poprawiam makijazu w ciagu dnia, zdazy mi sie to sporadycznie. Jesli chodzi o utrzymywanie sie rozu na skorze powiedzialabym ze ok 5 godzin max bez poprawiania. Mysle ze to dobry wynik. Tak jak mowilam jestem naprawde bardzo zadowolona z tego produktu i zaliczam go do jednych z najlepszych zakupow, definitywnie kupie ponownie i polecam :)

4) Kredka do oczu: Przede wszystkim jako najwazniejszy dla mnie punkt-nie podraznia oczu. Jak na razie uzywalam jej tylko aby podkreslic wnetrze oka-linie wodna wiec nie wiem jak dlugo bedzie sie utrzymywac na powiece. Ogolnie jestem zadowolona.





Sleek
New Sleek Palette- iDivine, Original. Really like the colours of it. The pigments are very vibrant and stay long on the eye skin.
Got the Oh So Special (the one on the left side) one few months before and use it for everyday make-up.
I think it's a really good buy, worth recommendation. Good value for money and can be used for different types of make up.

Nowa Paletka Sleek- iDivine Original. Bardzo spodobaly mi sie w niej kolory. Sa bardzo napigmentowane i utrzymuja sie dlugo na oku.
Paletke iDivine Oh So Special (ta po lewej) kupilam pare miesiecy temu i uzywam do codziennego makijazu.
Mysle ze z pewnoscia jest to dobry zakup. Cena rownie dobra biorac pod uwage ilosc cieni w paletce. Starcza na dlugo i sprawdza sie w wielu typach makijazy.



5 comments:

  1. Jejku, jak ja tęsknię za Bootsem i Superdrugiem :(!

    ReplyDelete
  2. Super paletki! Nigdy nie miałam nic z Bourjois, chciałabym wypróbować kiedyś ich kosmetyki :)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo